مهاجرت و سرمایه گذاری در اتحادیه اروپا و کانادا

اقامت، مهاجرت،پذیرش تحصیلی، سرمایه گذاری در اتحادیه اروپا،ثبت شرکت در اروپا، مهاجرت به کانادا

مهاجرت و سرمایه گذاری در اتحادیه اروپا و کانادا

اقامت، مهاجرت،پذیرش تحصیلی، سرمایه گذاری در اتحادیه اروپا،ثبت شرکت در اروپا، مهاجرت به کانادا

روش های مهاجرت به آلمان

مشاورین موسسه حقوقی مهاجرتی و سرمایه گذاری رابین با راهنمایی های دقیق شما را در مورد همه چیز از نحوه درخواست اقامت، گزینه هایی برای کارآفرینان، دانشجویان و خانواده هایی که مایل به مهاجرت به آلمان هستند، یاری میرساند. در صورت تمایل همین حالا با ما تماس بگیرید و در مورد روش های مهاجرت به آلمان اطلاعات مربوطه را کسب نمایید.

مقدمه ای بر روش های مهاجرت به آلمان

از سال 2005 آلمان تلاش زیادی برای تشویق افراد حرفه ای و با مهارت برای مهاجرت به آلمان انجام داده است. اگرچه افراد با مهارت پایین، هنوز برای کسب مجوز برای کار در آلمان مشکل دارند، اما قوانین برای جذب افراد با مهارت بالا در یک حرفه بسیار مهیا ست. حرفه هایی که کشور آلمان در صدد جذب نیرو است شامل؛ متخصصین فناوری اطلاعات، دانشمندان علوم طبیعی (زیست شناسان، شیمیدانان، فیزیکدانان) مهندسان، استادان و کارکنان علمی در زمینه های فناوری پیشرفته هستند. مهاجرت به آلمان برای افرادی که از مهارت پایینی در شغل خود برخوردار هستند، دشوار است.

قانون مهاجرت آلمان که در تاریخ 01 ژانویه 2005 به تصویب رسید، به جای مجوز کار پنج ساله، همانطور که قبلا نیز بود، برای افراد بسیار واجد شرایط اجازه اقامت دائم و اجازه کار از ابتدا را فراهم می کند. آنها باید یک پیشنهاد شغلی خاص داشته باشند و از آژانس اشتغال آلمان مجوز دریافت کنند. این قانون همچنین تلاش می کند تا بوروکراسی را کاهش دهد. اکثر متقاضیان باید به سفارت آلمان در کشور خود رفته و برای دریافت اجازه کار و اقامت تقاضا دهند.

روش های مهاجرت به آلمان به همراه خانواده

طبق قانون 2005، افراد ماهر در حرفه خود که متقاضی مهاجرت به آلمان با خانواده خود هستند و یا در آینده خانواده آن ها به این افراد می پیوندند، می توانند حق کار در آلمان را به دست آورند.

ویزای دانشجویی یکی از روش های مهاجرت به آلمان

دانشجویان خارجی پس از فارغ التحصیل شدن از کار خود می توانند در صورت تمایل در حدود 18 ماه به دنبال کار بگردند و در مدت بیش لز 6 ماه از ویزای (Jobseeker) متقاضیان کار استفاده کنند. بر اساس یک مطالعه که در سال 2015 توسط اداره فدرال مهاجرت و پناهندگان آلمان صورت گرفت، حدود 54 درصد از دانشجویان خارجی پس از فارغ التحصیلی، به آلمان مهاجرت کرده و در آلمان کار می کنند. بسیاری از دوره های تحصیلی در آلمان به زبان انگلیسی تدریس می شود و هزاران فرصت شغلی در حوزه های فناوری اطلاعات و تحقیقات علمی در آلمان برای سخنرانان انگلیسی وجود دارد.

اگر قصد تحصیل در آلمان دارید، اولین قدم پذیرش یک دانشگاه آلمانی است. در طی این مدت دانشجویان آینده نگر می توانند درخواست ویزای دانشجویی داشته باشند که اجازه می دهد در طی این مدت آنها آزمون های پذیرش و سایر شرایط لازم برای درخواست دانشگاه را انجام دهند. این ویزا برای یک دوره اولیه 3 ماه صادر می شود، اما می تواند تمدید شود.

هنگامی که آنها در یک دانشگاه آلمانی پذیرفته شدند، درخواستی برای دریافت ویزای دانشجویی به سفارت آلمان در کشور خود ارسال می کنند. شما همچنین باید از دانشگاه خود تأییدیه بگیرید که قبول شده اید.

سفارت آلمان سپس درخواست ویزا انشجویی را به مقامات خارجی در دانشگاه ارسال می کند.

سفارت آلمان در صورتی که مجوز خارجی به تصویب برسد، ویزا ورود یا انتری را صادر می کند.

خوداشتغالی یکی از روش های مهاجرت به آلمان

گزینه های خود اشتغال در آلمان عبارتند از ویزای کارآفرین (Entrepreneur Visa) که به مهاجرانی که دارای یک طرح کسب و کار قابل اعتماد و سرمایه قابل توجهی برای ایجاد یک کسب و کار جدید در آلمان هستند، مجوز می دهد. معمولا نیازی به سرمایه گذاری ثابت برای این ویزا وجود ندارد، اما حداقل 250،000 یورو توصیه می شود.

ویزای شنگن یکی از روش های مهاجرت به آلمان

لازم به ذکر است که آلمان عضو شورای همکاری شنگن است. با یک ویزای شنگن، می توانید یک کشور شنگن را وارد ویزا خود کنید و به کشورهای دیگری که دارای ویزای شنگن هستند، آزادانه سفر کنید. ( برای اطلاعات بیشتر از مشاورین ما در موسسه حقوقی مهاجرتی و سرمایه گذاری رابین مشاوره بگیرید، همین حالا با ما تماس بگیرید.)

روش های مهاجرت به آلمان

شرایط ویزا کار در آلمان (استخدام) یکی از روش های مهاجرت به آلمان

برای واجد شرایط بودن برای گرفتن مجوز کار در آلمان، الزامات اساسی برای کارمند و شرکت آلمانی وجود دارد که به شرح زیر است:

  • کارمند خارجی باید به عنوان یک کارمند آلمانی با شرایط برابر کار کند.
  • آلمانی ها و دیگر اتباع اروپایی برای آن جایگاه در دسترس نباشند.
  • معمولا کارمند باید دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی یا معادل آن باشد. برای بعضی مواقع نیازهای خاصی وجود دارد.
  • شرکت آلمانی باید توسط اداره کار در آلمان ثبت شده باشد و برای شماره ثبت شرکت درخواست داده باشد.

شرایط ویزا کارآفرینی برای مهاجرت به آلمان (Entrepreneur Visa) یکی از روش های مهاجرت به آلمان

ارنست و یانگ از 500 بازرگان در سراسر جهان خواست تا لیستی از افرادی که بیشتر به دنبال سرمایه گذاری هستند را فهرست کنند. در نظرسنجی خود، آلمان در رتبه اول اروپا قرار داشت و سومین رتبه را در جهان به خود اختصاص داد، فرات اول و دوم به ترتیب چین و آمریکا بودند.

ویزا کارآفرینی برای مهاجرت به آلمان (Entrepreneur Visa) بر این اساس است که:

  • برای خدمات و کسب و کاری که قرار است ارائه دهید در آلمان درخواست و فضا وجود دارد.
  • کسب و کار شما به اقتصاد آلمان کمک می کند.
  • برای راه اندازه کسب و کار مبلغ معقولانه بیش از 250000 یورو توصیه می شود.

مزایا ویزا کارآفرینی برای مهاجرت به آلمان (Entrepreneur Visa) :

شما به عنوان شهروند آلمانی، هر نوع شرکتی که در حال ایجاد آن هستید، با یک فرد آلمانی حقوق مشابهی دارید.

شما به یک همکار یا ضامن آلمانی نیاز ندارید.

پس از اینکه کسب و کارتان به مدت سه سال ایجاد شد، شما و خانواده تان ممکن است اجازه اقامت نامحدود و دائم دریافت کنید. این به شما اجازه می دهد هر زمان که بخواهید وارد آلمان شوید.

روش های مهاجرت به آلمان برای همسر و فرزندان

بعضی افراد قادر به انجام کار آزادانه بدون نیاز به درخواست مجوز کار می باشند. این شامل خارجی هایی است که با یک شهروند آلمانی که در آلمان زندگی می کند، ازدواج کرده اند.

به طور کلی، شخصی که با یک آلمانی ازدواج میکند حقوقی مشابه با او خواهد داشت. بنابراین، اگر شخصی که تابع آلمان است این حق را دارد که کار کند، همسر او چنین حقی دارد.

کودکان نیز تا سن 16 سالگی حق دارند تا با خانواده خود در آلمان بمانند ( البته در صورتیکه هر دو والدین دارای مجوز اقامت باشند.) البته قوانینی برای کودکان بالای 16 سال نیز وجود دارد که بتوانند در آلمان در کنار خانواده خود بمانند برای مثال، توانایی صحبت کردن به زبان آلمانی و یا اگر مقامات مهاجرتی آلمان معتقد باشند که کودک می تواند برای جامعه آلمان مفید باشد.

ویزای ون دلالست (van der Elst) برای مهاجرت به آلمان یکی از روش های مهاجرت به آلمان

یک حکم از دادگاه اروپایی وجود دارد که مربوط به حق تشکیل یک شرکت اقتصادی در اروپا برای ارائه خدمات خود با عنوان EEA ، بدون نیاز به مجوز اضافی کار است. این حکم با عنوان "ون دلالست" شناخته شده است و ویزاهای صادر شده برای این حکم نیز با نام ویزای ون دلالست (van der Elst) برای مهاجرت به آلمان هستند.

برخی از کشورهای اروپایی این حکم را نادیده گرفته اند؛ با این حال آلمان ون دلالست را تصدیق کرده و پذیرفته است.

این حکم از این قرار است که هر کارمندی که EEA نیست و در یک شرکت EEA به مدت بیش از 12 ماه مشغول به کار بوده است، دیگر نیازی به تهیه مجوزهای مختلف برای گرفتن حق کار در این کشور نیست و تنها با تقاضا برای ویزای ون دلالست قادر به مهاجرت به آلمان خواهد بود.

چگونگی درخواست برای اقامت دائم آلمان و روش های مهاجرت به آلمان

برای کار در آلمان، مهاجران احتمالی نیاز به دریافت مجوز اقامت آلمان دارند، که به آنها اجازه کار و زندگی در کشور را میدهد. شهروندان ایالات متحده، استرالیا، کانادا، اسرائیل، ژاپن، نیوزیلند، سوئیس و برخی دیگر از شهروندان می توانند برای اقامت و اجازه کار خود درخواست کنند در حالی که در آلمان به عنوان بازدید کننده باقی می مانند. با این حال، شهروندان این کشورها، مجاز به کار در آلمان نیستند، تا زمانی که درخواست کار و اجازه اقامت آنها تایید نشده باشد.

شهروندان اکثر کشورهای دیگر قبل از مهاجرت به آلمان در سفارتخانه یا کنسولگری آلمان می توانند درخواست و اجازه اقامت و کار را بدست آورند.

روش درخواست و تقاضا به شرح زیر است:

مرحله 1: درخواست اسکان و اقامت (که همچنین دسترسی به بازار کار را فراهم می کند) از طرف نامزد اقامت در آلمان به سفارت آلمان در به محلی که قصد دارد زندگی کند فرستاده میشود.

مرحله 2: سفارت درخواست را برای اداره مهاجرت (Auslaenderbehoerde) در جایی که تصویب اولیه کار انجام می شود، می فرستد. دفتر مهاجرت، با همکاری دفتر استخدام محلی (Arbeitsamt) که مجوز را صادر می کند، تصمیم خود را می گیرند.

مرحله 3: اگر درخواست کاندید مورد تایید قرار گیرد، سفارت یک ویزای انتری به نامزد ارائه می دهد.

مرحله 4: پس از ورود به آلمان،  فرد خارجی و سایر اعضای خانواده او باید برای مجوز کار و اقامت خود در اداره مربوط به امور خارجی ها درخواست دهند.

روش های مهاجرت به آلمان 

کارت آبی برای مهاجرت به آلمان (Blue Card EU) یکی از روش های مهاجرت به آلمان

کارت آبی کارتی شبیه به گرین کارت آمریکا است که به شما اجازه می دهد در کشورهایی که جزو اتحادیه اروپا هستند به جز ایرلند، دانمارک و انگلستان کار کنید.

این کارت تاریخ انقضاء دارد و به مدت زمانیکه شما برای کار با شخص میبندید بستگی دارد. مثلا اگر با کارفرمایتان  سال قرار داد کاری ببندید کارت آبی  ساله برای شما صادر می شود. ( البته لازم به ذکر است که پس از پایان اعتبار کارت آبی شما 3 ماه فرصت خواهید داشت تا مجددا آن را شارژ نمایید.)

در صورتیکه به مدت 4 سال کارت آبی داشته و در آلمان زندگی کنید، می توانید برای اقامت دائم آلمان اقدام نمایید.

مزایای کارت آبی:

  1. با داشتن کارت آبی به راحتی می توانید برای اقامت آلمان اقدام نمایید.
  2. با داشتن کارت آبی می توانید فرزندان و همچنین همسر خود را نیز به آلمان بیاورید.
  3. با داشتن کارت آبی قادر خواهید بود به سایر کشورهای اروپایی نیز سفر کنید.
  4. در صورتیکه زبان آلمانی بدانید و کارت آبی نیز داشته باشید می توانید در مدت زمان 3 سال اقامت دائم آلمان را بگیرید.

 منبع : لینک

روش های مهاجرت به کانادا

آیا قصد دارید در کانادا اقامت کنید و یا مدت اقامت خود را افزایش دهید؟ و نیاز دارید تا تمام روش های مهاجرت به کانادا را بدانید؟

آیا شرایط اقامت در کانادا را دارید؟

آیا می خواهید برای کار، تحصیل، بازدید، مسافرت و یا اقامت کانادا مهاجرت کنید؟

هر برنامه مهاجرتی که دارید، نیازمند تحقیق و الزامات خاص خود است. همچنین برنامه های مختلف فرم های مختلفی دارند که تنها با صرف 10 تا 15 دقیقه قادر به تکمیل آن هستید.

در فرم پیش روی شما ممکن است سوالاتی در مورد:

  • ملیت
  • سن
  • توانایی زبانی
  • اعضای خانواده
  • تحصیلات
  • تجربه کاری
  • درآمد
  • جزئیات هر پیشنهاد شغلی

بر اساس پاسخ هایتان، به شما اطلاع خواهیم داد که از چه طریقی برای مهاجرت به کانادا اقدام کنید.

در این مقاله قصد داریم تا شما را با روش های مختلف مهاجرت به کانادا آشنا کنیم. با ما همراه باشید ...

مهاجرت به کانادا از طریق مهارت و کار در کبک (Quebec Skilled-worker)

کبک (Quebec) با دولت کانادا در مورد مهاجرت قرار داد ویژه ای دارد. این استان دارای قوانین خاص خود برای انتخاب مهاجران است و به هر شخصی اجازه مهاجرت به کانادا را نمی دهد.

برای مثال برای اینکه به عنوان یک کارگر ماهر در کبک درخواست مهاجرت به کانادا کنید و از سوی آن ها پذیرفته شود شما باید موارد زیر را با دقت بالایی رعایت کنید و این تائیدیه ها را دریافت نمایید:

  1. تائیدیه (CSQ) ، (IRCC) ، پناهندگی و مهاجرت برای تبدیل شدن به یک شهروند کانادایی
  2. از این موضوع اطمینان حاصل کنید که آیا شما واجد شرایط مهاجرت به کانادا به عنوان یک کارگر ماهر منتخب در کبک هستید.
  3. پس از اینکه استان کبک شما را تایید کند، به شما برای اقامت دائم IRCC اعطا می شود.
  4. مدام این موضوع را بررسی کنید که درخواست های شما چه مدت طول می کشد.
  5. پس از اینکه شما درخواستتان را برای کبک برای مهاجرت به کانادا فرستادید، و تایید شدید، از ادامه فرآیند حتما مطلع شوید و تنها این کار را با مراجعه به موسسات حقوقی و مهاجرتی در خواهید یافت.
  6. پس از انجام این مراحل خود را آماده کنید و بدانید که چه زمانی باید در کانادا حاضر باشید.

یکی دیگر از روش های مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری (Immigrant Investor Venture Capital Program) است.

اگر شما یک سرمایه گذار بین المللی هستید که مهارت ها و توانایی های لازم برای کمک به اقتصاد کانادا و ادغام با جامعه کانادایی را دارید، می توانید واجد شرایط درخواست اقامت دائم تحت برنامه مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذار (IIVC) باشید.

از واجد شرایط بودن خود در این مورد اطمینان لازم را حاصل کنید که این موضوع جز با مراجعه به موسسات حقوقی مهاجرتی بدست نمی آید.

در این رابطه سوالات بسیاری برای افراد پیش می آید که به چند نمونه از آنها در این قسمت میپردازیم:

چه معیارهایی برای "فعالیت تجاری و یا سرمایه گذاری در مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری مورد سنجش قرار میگیرد؟

متقاضیانی که به عنوان سرمایه گذاران مهاجر انتخاب می شوند باید نشان دهند که درآمد خود را حداقل از 10 میلیون دلار CDN از طریق کسب و کار قانونی یا فعالیت های سرمایه گذاری به دست آورده اند.

به عنوان مثال:

درآمد یا سود سرمایه ای که از طریق مالکیت یا مدیریت شرکت های بازرگانی و غیر انتفاعی به دست آمده است؛ درآمد حاصل از فعالیت های بخش خصوصی، از قبیل سرمایه گذاری سهام عمومی یا قرار دادن سهام خصوصی.

لطفاً توجه داشته باشید که درآمد خالص شخصی که از طریق ارث و یا ارزش اقامت اولیه شما به دست آمده است محاسبه نمی شود، زیرا این به معنای "فعالیت های تجاری یا سرمایه گذاری" برای این برنامه نیست.

از همه سرمایه گذاران انتخاب شده خواسته خواهد شد تا یک گزارش و سند رسمی برای ارزیابی منبع ثروت خود به آنها ارائه کنند.

آیا میتوان با سرمایه گذاری 2 میلیون دلار در صندوق سرمایه گذاری مهاجرین، CDN را دریافت کرد؟

شما با هر سرمایه گذاری در صندوق سرمایه گذاری مهاجرین قادر خواهید بود CDN را دریافت کنید، چه پس از پایان دوره سرمایه گذاری مبلغی را دریافت کنید و یا در طول سرمایه گذاری، که البته این موضوع به عملکرد صندوق بستگی دارد.

و سوالاتی از این قبیل که بسیار هستند. موسسه حقوقی مهاجرتی و سرمایه گذاری رابین در این حیطه مشاورین حرفه ای در اختیار دارد و شما را در این امر یاری میکند.

روش های مهاجرت به کانادا 

مهاجرت به کانادا از طریق روش های تخصصی نووااسکوشیا (Nova Scotia Skilled Worker)

در این برنامه افرادی که بیش از یک سال دارای سابقه کار هستند به راحتی می توانند با توجه به اینکه دارای تحصیلات عالی هستند بدون هیچگونه پیشنهاد کاری به کانادا مهاجرت کنند.

از دیگر روش های مهاجرت به کانادا از طریق دعوتنامه از سوی خانواده اشاره کرد.

در صورتیکه یکی از اعضای خانواده شما در کانادا زندگی، کار و یا تحصیل میکند، میتواند برای شما دعوتنامه بفرستد. سن تقریبی شما باید بالاتر از 18 سال باشد. این شخص حتما باید یکی از شرایط زیر را دارا باشد:

  1. شهروند کانادایی باشد.
  2. شخصی ایرانی که در کانادا به عنوان ایرانی تحت حمایت قانون کانادا باشد.
  3. شخصی که اقامت دائمی کانادا را داشته باشد.
  4. همسر کانادایی داشته باشند.

برنامه مهاجرت آتلانتیک یکی از روش های مهاجرت به کانادا است.

یک کارگر ماهر خارجی و یا شخصی تحصیل کرده می تواند برای مهاجرت به کانادا در خواست بدهد.

اکسپرس انتری و یکی از روش های مهاجرت به کانادا به عنوان یک کارگر حرفه ای

کانادا مهاجران ماهر را به عنوان ساکنان دائمی بر اساس توانایی آنها برای اقامت در کانادا انتخاب می کند و در اقتصاد خود شرکت می کند. این سیستم برای مدیریت چگونگی کار افراد با تجربه و ماهر برای مهاجرت به کانادا اکسپرس انتری نامیده می شود.

یکی دیگر از روش های مهاجرت به کانادا برنامه ویزا شروع کار در کانادا برای کارآفرینان مهاجر با مهارت و یا شرکت های استارت-آپ (start-up) است.

کانادا از این نقطه نظرات به این شرکت ها بها میدهد که:

  1. خلاق هستند.
  2. می توانند برای کانادایی ها کار ایجاد کنند.
  3. می تواند در مقیاس جهانی رقابت کنند.

دلایل بسیاری وجود دارد که شما کانادا را برای مهاجرت انتخاب کنید چرا که:

  1. دارای اقتصادی قوی ست.
  2. مالیات کمی دارد.
  3. هزینه های کمی برای ایجاد کسب و کار دارد.
  4. برای پژوهش و نوآوری بسیار پیش قدم و فعال است.
  5. کیفیت زندگی در کانادا بسیار بالا است.

مهاجرت به کانادا از طریق خود اشتغالی از دیگر روش های مهاجرت به کانادا محسوب می شود.

کانادا در برنامه خود اشتغالی به دنبال افرادی ست که بتوانند در کانادا کار خود را شروع کنند، این افراد باید دارای ویژگی هایی از این قبیل باشند:

در مورد فعالیت های فرهنگی و ورزشی تجربه قبلی داشته باشند و یا قصد انجام این کارها را داشته باشند. کانادا نیاز به افرادی دارد که بتوانند سهم قابل توجهی در زندگی فرهنگی و یا ورزشی آن داشته باشند.

روش های مهاجرت به کانادا مهاجرت به کانادا از طریق برنامه انتخاب استانی (PNP) از دیگر روش های مهاجرت به کانادا است.

اکثر استانهای کانادا می توانند مهاجران را از طریق برنامه انتخاب استانی (PNP) انتخاب کنند. این مهاجرین باید مهارت ها، آموزش و تجربه کاری برای کمک به اقتصاد آن استانی که می خواهند در آنجا زندگی کنند، داشته باشند.

هر استان دارای "جریان" خود (برنامه های مهاجرتی خاصی باشد) و معیارهای PNP خود را داشته باشد. به عنوان مثال ممکن است یکی از استان ها دانشجویان، افراد کسب و کار، کارگران ماهر یا کارگران نیمه ماهر را هدف قرار دهد. همانطور که می دانید از تاریخ 1 ژانویه 2015، بسیاری از استانها اکسپرس انتری را راه اندازی کرده اند.

توجه: البته کبک برنامه انتخاب استانی ندارد. ( برای اطلاع از استان هایی که این برنامه را دنبال میکنند از مشاورین موسسه حقوقی مهاجرتی و سرمایه گذاری رابین مشاوره بگیرید. همین حالا تماس بگیرید.)

مراقبین – گزینه ای برای دریافت اقامت دائم کانادا

سه راه برای درخواست اقامت دائم، بر اساس تجربه کار در کانادا، به عنوان یک مراقب وجود دارد.

اگر واجد شرایط هستید، می توانید از هر یک از این گزینه ها برای دریافت اقامت دائم کانادا استفاده کنید.

  1. برنامه مراقبت از کودکان

شما می توانید از طریق کلاس مراقبت از کودکان درخواست دهید اگر شما حداقل دو سال در خانه از کودکان نگهداری کرده اید و در کانادا زندگی می کنید.

  1. برنامه نگهداری از افرادی که نیاز به مراقبت های شدید پزشکی دارند.

اگر حداقل دو سال در کانادا کار کرده باشید شما می توانید از طریق مراقبت از افراد دارای نیازهای پزشکی بالا درخواست بدهید:

پرستاری با تجربه عملی ثبت شده یا با مدرک قانونی

کمک پرستار

مراقبت از بیمار در خانه

  1. برنامه پرستار خانوادگی (Live-in Caregiver)

در این برنامه باید فرد و یا پرستار دارای مدرک دیپلم به بالا باشد و به طور عملی و تجربی به مدت یک سال کار کرده باشد و یا به طور آموزشی 6 ماه خدمات پرستاری گذرانده باشد.

مهاجرت از طریق پناهندگی یکی دیگر از روش های مهاجرت به کانادا است.

شما همچنین میتوانید با فرستادن درخواست پناهندگی به کانادا، نحوه ورود به کانادا به عنوان پناهنده نیز درخواست اقامت در کانادا بدهید.

بعضی از افراد مجاز به مهاجرت به کانادا نیستند. آنها تحت قانون مهاجرت کانادا غیر قابل قبول شناخته شده اند.

دلایل بسیاری وجود دارد که ممکن است شما را در کانادا قبول نکنند، در صورتیکه:

  1. شما یک خطر امنیتی هستید.
  2. شما حقوق بشر و یا حقوق بین الملل را نقض کرده اید.
  3. شما به جرم محکوم شده اید، یا در خارج از کانادا جرمی انجام داده اید.
  4. شما با جرایم سازمان یافته ارتباط دارید.
  5. شما یک مشکل بهداشتی جدی دارید.
  6. شما یک مشکل مالی جدی دارید.
  7. شما در درخواست خود یا در مصاحبه دروغ گفته اید.
  8. شما شرایط و قانون مهاجرت کانادا نخوانده اید و به آن توجه نکرده اید.
  9. یکی از اعضای خانواده شما اجازه ورود به کانادا را ندارد.

اگر دلیلی معتبر برای سفر به کانادا دارید، می توانید یک مجوز اقامت موقت بگیرید.

 

خرید ملک در یونان

محبوب ترین مناطق برای خرید ملک در یونان

از محبوب ترین مناطق خرید ملک در کشور یونان میتوان به شهرهای کرت،کورفو،پلوپونز،میکونوس، سفالونیا، رودس و جزیره ی زاکینتوس نیز اشاره کرد.

در اینجا قصد داریم توضیحات مختصری در مورد هر یک از این شهرها، ارائه دهیم.

کرت(Crete) : بزرگترین و محبوب ترین جزیره ی یونانی با آب و هوایی دلپذیر در طول سال و زیبایی های طبیعی معروفش، برای همه شناخته شده است. این جزیره در جنوبی ترین نقطه ی اروپا واقع شده  و دارای دو فرودگاه بین المللی Heraklion و Chania نیز می باشد.

کورفو(Corfu) : جزیره ای در یونان که در سواحل غربی این کشور واقع شده است.این شهر باستانی در لیست میراث فرهنگی ثبت شده است.بخش های شمالی جزیره ی کورفو دارای پوشش گیاهی زیتون و کاج بوده و منظره ای زیبا را برای ساکنین و گردشگران پدید آورده است. شهر کورفو از پیشینه ی فرهنگی بسیار غنی مترقی ای برخوردار بوده و در طول سالیان دراز، رشد و توسعه ی چشمگیری داشته است.

پلوپونز(The Peloponnese) : پلوپنز ، شبه جزیره ای در جنوب یونان است. این شبه جزیره توسط خلیج کورینت در قسمت شمالی از یونان جدا شده است.این شهر دارای جاذبه های طبیعی فراوانی است که هر ساله گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می کند. ساحل شنی، مناظر خیره کننده و خانه های سنگی از جمله جاذبه های این شهر زیباست. روغن زیتون مشهور Kalamata متعلق به این شهر می باشد.  

میکونوس( Mykonos ): جزیره میکونوس یونان در شرق آتن واقع شده و آب و هوای این جزیره زیبا، مدیترانه ای معمولی است و دارای 300 روز آفتابی می باشد. فصل بارانی در این منطقه از اکتبر تا مارس طول می کشد . اقتصاد این جزیره یونانی ارتباط نزدیکی با دریا دارد ولی با شروع فصل گردشگری صنعت توریسم ن نقش موثری در اقتصاد منطقه ایفا می کند.

سفالونیا(Kefalonia) : این جزیره در جنوب کورفو و جزایر ایونی واقع شده است. این جزیره مکانی مناسب برای گردشگرانی است که می‌خواهند تعطیلات بدون استرس و آرام‌بخشی داشته باشند و هم در سواحل شنی و ماسه‌ای قدم بزنند و از آفتاب لذت ببرند. جزیره سفالونیا یا کفالونیا یکی از جزایر معتبر یونان است که دارای سواحل پرتلاطم و صخره‌های زیبا است.

رودس (Rhodes) : این جزیره در جنوب شرقی مدیترانه قرار دارد و به جزیره ی خورشید معروف است. این شهر یکی از شهرهای توریستی یونان بشمار می رود و هر سال بیشتر از 300 روز از آفتاب درخشان یونانی بهره مند است.

زاکینتوس(Zante) : زاکینتوس یا زانته در سواحل غربی شهر پلوپونز قرار دارد.ترکیب مناظر سرسبز و زیباترین سواحل دنیا در زاکینتوس، آن را به یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی یونان تبدیل کرده است و هر ساله پذیرای گردشگران بسیاری می باشد.

[caption id="attachment_1849" align="alignnone" width="765"]خرید ملک در یونان خرید ملک در یونان[/caption]

 اخذ اقامت با خرید ملک در یونان

افرادی که در کشورهای غیر اروپایی زندگی می کنند، با خرید ملک در کشورهای عضو اتحادیه ی اروپا مانند خرید ملک در یونان ، به دنبال راهی سریع جهت اخذ اقامت در این کشورها از جمله یونان هستند. در سال جاری، یونان برنامه های اقامتی فوق العاده ای را برای کسانی که ملکی به ارزش بیش از 250،000 یورو (تقریبا 329،075 دلار)  خریداری کنند ،ارائه می دهد.

این برنامه برای متقاضیان اقامت در کشور یونان بسیار جذاب است. با اقامت در یونان، افراد ویزای شنگن دریافت می کنند که با آن می توانند به تمام 26کشور عضو شنگن از جمله اتریش، بلژیک، فرانسه، آلمان، دانمارک، یونان، استونی، اسپانیا، ایتالیا، لتونی، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالت، هلند، مجارستان، لهستان، پرتغال، اسلواکی، اسلوونی، سوئد، جمهوری چک، فنلاند و سراسر اروپای غربی به غیر از انگلستان سفر کنند. مجوز اقامت در کشوری صادر می شود که ملک در آن واقع شده و توسط آن فرد خریداری شده است.

اخذ اقامت در یونان با خرید ملک به سه نوع تقسیم می شود:

-فرد می تواند در کشور یونان ملکی را خریداری نماید.

- یک قرارداد مشارکت زمانی  یا Time sharing حداقل ده ساله انجام دهد.

- فرد می تواند سرمایه گذاری خود را در یک قرارداد اجاره نامه ده ساله ی اقامت در هتل یا یک اقامتگاه توریستی مبله انجام دهد.

جهت کسب مجوز اقامت در کشور یونان این مراحل باید طی شود:

-فرد متقاضی ملک مورد نظر خود را در کشور یونان انتخاب کرده و توافق نامه ی از پیش تنظیم شده را امضا کند.

-امضای قرارداد خرید ملک ، پرداخت هزینه ی قرارداد ، ثبت ملک خریداری شده به نام مالک و دریافت گواهی تاییدیه ثبت خرید ملک

مالکیت مشترک چیست؟

مالکیت مشترک برای سرمایه گذاران در کشور یونان نیز مجاز می باشد در صورتی که هر یک از افراد سرمایه گذار مالک 50 درصد از سهام باشدو میزان سرمایه گذاری برای هر یک از صاحبان ملک حداقل  250000 یورو باشد .در صورت دارا بودن هر کدام از این شرایط ،مالکان می توانند به صورت مجزا به همراه خانواده خود جهت دریافت مجوز اقامت کشور یونان نیز اقدام نمایند.

در نظر داشته باشید که :

-صاحبان ملک نیازی به سکونت در ملک خود را ندارند. سرمایه گذاران می توانند املاک خود را در کشور یونان اجاره داده و از طریق آن درآمدزایی نمایند.

-افرادی که از طریقق خرید ملک در یونان اقامت گرفته اند، دارای حق کار نمی باشند .این افراد می توانند در کشور یونان سهامدار شرکت و با تاسیس شرکت اجازه کار داشته باشند.

مزایای سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در یونان

-کشور یونان با کاهش مالیات از 10 درصد به 3 درصد به همراه کاهش  29.4 درصد  قیمت مسکن ، فرصتی فوق العاده را برای انتقال اموال سرمایه گذاران به کشور خود نیز ایجاد کرده است.

-قرارداد خرید می تواند در طول پانزده روز و دریافت مجوز اقامت یونان در کمتر از یک ماه به پایان برسد.

-خریداران می توانند ملک خود را در کشور یونان اجاره دهند و آن را به منبع کسب درآمد مبدل سازند.

- دارندگان اقامت کشور یونان می توانند به تمامی کشورهای عضو شنگن بدون نیاز به اخذ ویزا سفر کنند.

- دارندگان اقامت کشور یونان می توانند مطابق با قانون ، شهروندی دولت یونان را نیز داشته باشند.

- افرادی که اقامت کشور یونان را دارند می توانند از مزایای آموزشی و بهداشتی مشابه با شهروندان یونانی نیز برخوردار شوند.

سرمایه گذاری در کشور یونان

سرمایه گذاری در کشور یونان

انتخاب کشور یونان برای سرمایه‌گذاری، در واقع یک انتخاب هیجان انگیز است.یونان در جنوب شرقی سواحل اروپا واقع شده است . کشوری که میتوان در آن محصولاتی با کیفیت و با خدمات عالی خریداری کرد و سرمایه گذاری مطمئنی داشت. کشور یونان انتخابی استثنایی بوده و از نظر جغرافیایی ،موقعیتی استراتژیک را داراست و برای کسانی که در جستجوی عرضه ی بازار اروپایی و توسعه ی کسب و کار خود به سایر نقاط جهان هستند بسیار ایده آل  و مطلوب است.

 این کشور به عنوان عضو اتحادیه اروپا و منطقه یورو ، دسترسی به بازارهای منطقه ای با رشد بالا و بیش از 140 میلیون مشتری از اروپای جنوب شرقی و مدیترانه شرقی بدون هیچ مانع تجاری فراهم آورده است.

زیرساخت های لجستیک و ارتباطات در یونان از کیفیت بالایی برخوردارند. پس از برگزاری بازی های المپیک 2004 در آتن، زیرساخت های کشور یونان ، منافع ویژه و ماندگاری را از تغییرات و پیشرفت های فراوانی که در کشور انجام شد کسب کرد و آن را مبدل به بستری مناسب برای سرمایه گذاری نمود.

در این مقاله سعی داریم دلایل متعددی را برای سرمایه گذاری در یونان برای شما توضیح دهیم، پس با ما همراه باشید.

یونان، عضوی از منطقه شنگن

منطقه شنگن شامل 26 کشور اروپایی به جز قبرس و انگلستان می باشد. افرادی که اقامت یونان دارند می توانند به صورت هم زمان از مزایای زندگی در یونان و سفر بدون ویزا به کشورهای اروپایی بهره مند شوند، یعنی این که آنها می توانند :

- از کشور خود به عنوان کشور مبدا به هریک از کشورهای منطقه شنگن به صورت مستقیم سفر کنند.

- بدون بازرسی گمرکی طولانی در حوزه شنگن بطور آزادانه مسافرت کنند.

دارنده ویزای شنگن چندگانه، می تواند اقامت یک دوره ی سه ماهه در طول هر شش ماه در حوزه ی شنگن را داشته باشد.

کشورهای حوزه ی شنگن

اتریش، بلژیک، جمهوری چکسلواکی، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایسلند، ایتالیا، لتونی، لیختن اشتاین، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالتا، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسلواکی، اسلوونی، اسپانیا، سوئد و سوئیس.

دستیابی به ویزای طلایی اروپا با کمترین هزینه برای سرمایه گذاری در کشور یونان

اخیرا بسیاری از کشورهای اروپایی پیشنهاد شهروندی اتحادیه اروپا از طریق ویزاهای طلایی را نمی پذیرند.در منطقه مدیترانه، یونان یکی از بهترین و ارزان ترین کشورها بشمار می رود. حداقل سرمایه گذاری جهت اخذ اقامت در کشور پرتغال مبلغ 500.000 یورو و در کشور قبرس 300.000 یورو می باشد که در مقایسه با یونان که 250.000 یورو است رقم بسیار  چشمگیری است.

باید به این نکته توجه داشت که سایر بازارهای سرمایه گذاری شناخته شده همچون آمریکا به دلیل افزایش قیمت ها باعث دور نگه داشتن سرمایه گذاران از این کشورها شده اند.

فرصت منحصر به فرد برای سرمایه گذاری در کشور یونان

بحران اقتصادی جدای از دشواری ها ،باعث ایجاد مزایایی هم می شود. شهروندان خارج از اتحادیه ی اروپا  از فرصت سرمایه گذاری در بخش املاک و مستغلات با هزینه های پایین برخوردار می باشند.

بر اساس گزارش بانک سیاست پولی یونان، در سه ماهه اول سال 2013 ، از آغاز بحران سال 2008، قیمت مسکن 29.4% کاهش را به یک فرصت منحصر به فرد برای سرمایه گذاری تبدیل کرده است.

آب و هوای مدیترانه ای

300 روز آفتابی در سال موضوعی است که برای همه سوال بر انگیز است. یونان بخ دلیل آب و هوای خشک در تابستان ها بسیار معروف است. ترکیب روزهای گرم با شب های خنک ،لذت بخش است.تابستان ها در یونان از ماه می تا سپتامبر است و در واقع  بهترین زمان برای لذت بردن کامل از دریا و خورشید بشمار می رود.

آب و هوای مدیترانه ای یونان دارای چهار فصل مجزا است. در پاییز و بهار تابش آفتاب ملایم و دمای هوا نسبتا معتدل و از 10 تا 25 درجه است در حالی که دمای هوای پایین در زمستان امکان لذت بردن از مناظر برفی در مناطق کوهستانی را فراهم می کند.

موقعیت استراتژیک

یونان منطقه استراتژیکی ست که در محل تقاطع اروپا ، آسیا و افریقا واقع شده و این امکان را فراهم می کند تا در طول یک ساعت، افراد با استفاده از خطوط هوایی به هر نقطه از این کشور سفر کرده و ظرف حداکثر سه ساعت به هر نقطه از اروپا نیز دسترسی یابد.

همچنین با چند خط هوایی مانند Easy Jet  و Ryannair که از خطوط هوایی اصلی در یونان هستند، میتوانید با هزینه ی کم به پایتخت های اروپایی مسافرت کنید.

سنت دیرینه مهمان نوازی نسبت به مهاجران در کشور یونان

کشور یونان به دلیل موقعیت منحصر به فرد و سنت دیرینه ی خود در صنعت توریسم و گردشگری، به رسم مهمان نوازی نسبت به مهاجران بسیار معروف است. در این کشور نسبت به غذا و دیگر رسوم فرهنگ های مختلف نگرانی راجع به مسائل ایمنی یافت نمی شود و به این علت که بخش عظیمی از جمعیت این کشور به زبان انگلیسی صحبت می کنند،به همین خاطر برقراری ارتباط مهاجران با مردم بسیار آسان می شود و آنها می توانند به راحتی با مردم این کشور تعامل داشته باشند.

سرمایه گذاری در کشور یونان بدون نیاز به حداقل زمان اقامت

در کشورهایی مانند پرتغال متقاضی برای دریافت اجازه اقامت باید حداقل 7 روز در سال اول و 14 روز در دوره ی دو سال بعدی در این کشور اقامت داشته باشد، اما این محدودیت حداقل زمان اقامت، در کشور یونان وجود ندارد و افرادی که اقامت یونان دارند الزامی به تحمل هزینه های سفر سالانه به منظور حفظ اقامت خود ندارد.

دسترسی به تحصیلات عالی برای سرمایه گذاری در کشور یونان

تحصیلات عالی در یونان هم به صورت دولتی و هم خصوصی نیز ارائه می شود. اگرچه آزمون ورودی برای تحصیلات دولتی ممکن است سخت باشد اما این تحصیلات برای متقاضیان هیچگونه هزینه ای در بر ندارد. از طرف دیگر جهت ورود به کالج ها و دانشگاه های خصوصی به آزمون ورودی نیازی نیست و هزینه این موسسات خصوصی می تواند متغیر باشد. این موسسات همچنین اغلب برنامه های ویژه ای برای دانش آموزان بین المللی طراحی می کنند. دارندگان اقامت یونان از حقوق برابر برای تحصیلات عالی نسبت به شهروندان یونانی برخوردار اند.

سرمایه گذاری در کشور یونان 

رژیم متنوع غذایی

پایه ی اصلی تغذیه یونانی بر اساس موادی همچون روغن زیتون سالم ، پنیر فتای لذیذ ، ماست معروف جهانی یونان ، سالاد سبز تازه ، گوشت ، مرغ و شراب خوب است. همچنین میتوان از میوه های متنوع و منحصر به فردی مانند انجیر ، گیلاس و خربزه لذت برد و از وفور ماهی های تازه به خصوص در جزایر و مناطق ساحلی بهره مند گردید.

رژیم غذایی یونانی با توجه به غنی بودن و تنوع در آن، از سالم ترین رژیم های غذایی است و با کاهش ریسک ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی و همچنین طول عمر در ارتباط است.

طبیعت زیبا

یونان به معنی طبیعت زیبا است. آب های تمیز و شفاف آبی ، جزیره های زیبای کوچک ، سواحل سفید شنی ، تپه هایی با درختان زیتون و کاج، تنها بخشی از جاذبه هایی است که شما در یونان نظاره گر آنها خواهید بود.

با وجود شهرهای مدرن، شما می توانید روستاهای سنتی با خانه های سنگی را نیز در مرکز این سرزمین و خانه هایی با نمای آبی و سفید را در دیگر جزایر مشاهده کنید. یونان توانایی پاسخگویی به همه ی به انواع سلیقه ها و انتظارات را دارا می باشد و آماده ی کشف شدن توسط گردشگران است.

سرمایه گذاری در کشور یونان 

زادگاه تمدن غرب

از یونان به عنوان زادگاه تمدن غرب یاد می شود و خاستگاه علومی مانند ریاضیات ، فیزیک ، ادبیات و سایر علوم است.

اقامت در یونان این فرصت مناسب را برای شما فراهم می کند تا آثار تاریخی محافظت شده و شهرهای باستانی که در سراسر این کشور پراکنده هستند را بازدید کنید. از المپیای باستانی، مکانی که اولین بازی های المپیک برگزار شد تا پارتنون و آگورا در آتن جایی که دموکراسی متولد شد و همچنین جزیره کرت و موکنای که پیشگاه تمدن شگفت انگیز یونان باستان هستند.

مقصدی مناسب برای همه

یونان یکی از محبوب ترین مقاصد توریستی در دنیاست.تقریبا 16.5 میلیون توریست در سال از این کشور دیدن می کنند. این کشور با جاذبه های متنوع خود تمام نیاز های سلیقه های مختلف را پاسخگو می باشد. چه به دنبال سواحل و روستاهای بکر برای آرامش باشید و یا همهمه و شلوغی شهرهای مدرن ، در هر صورت یونان مکان مناسبی برای شما خواهد بود.

یونان مکانیست که شما می توانید به ماجراجویی بپردازید، ورزش کنید و به اردو بروید و مجذوب تاریخ و هنر این کشور شوید . همچنین می توانید تجربیات تازه ای در این کشور کسب کنید.

اقتصاد احیا شده برای سرمایه گذاری در کشور یونان

بحران اقتصادی پیشرونده که از سال 2008 شروع شده و یونان را هم تحت تاثیر خود قرار داده است.هر چند نشانه هایی از بهبود این بحران در حال نمایان شدن است. با حمایت IMF ( صندوق بین المللی پول )، کمیته اروپا و بانک مرکزی اروپا کسری بودجه کاهش پیدا کرده و در نتیجه تولید ناخالص داخلی توانست زیر 3 درصد باقی بماند و این کشور توانست به رشد اقتصادی پایدار برسد. 

خدمات بهداشتی برای سرمایه گذاری در کشور یونان

یونان به خاطر داشتن خدمات مراقبتی بهداشتی بسیار عالی در دنیا شناخته شده است. در سال 2000 میلادی،هنگامی که سازمان بهداشت جهانی ،191 کشور را رتبه بندی کرد ،کشور یونان توانست جایگاه چهاردهم را از آنِ خود کند. رتبه ای که از کشورهایی همچون آلمان، انگلستان و قبرس نیز بالاتر بود.

امنیت برای سرمایه گذاری در کشور یونان

در یونان هر فرد به راحتی می تواند در خیابان ها بدون هیچ ترسی حتی در شب قدم بزند،مخصوصا شهرهای بزرگی مانند آتن و سالونیکا، که آب و هوای مطبوع و ملایم آنها مردم را وادار می کند تا نزدیک صبح خارج از خانه بمانند و این موجب شده است تا فضایی با نشاط و زنده در طول شبانه روز در شهرها به وجود بیاید.

ویزا انگلیس و اقامت انگلیس

ویزا انگلیس

موسسه حقوقی بین المللی رابین متخصص امور سرمایه گذاری در اتحادیه اروپا، کانادا، انگستان و امور مهاجرتی و اخذ اقامت  می باشد. مجموعه ما متشکل از شبکه

گسترده ای از ارتباطات ما با متخصصان مالی و وکلای حقوقی در امور مهاجرت ، تجارت و سرمایه گذاری در  اروپا و کانادا و کانادا میباشد از این جهت ما همواره  میان تمامی مقصدهای مهاجرتی و سرمایه گذاری بهترین گزینه را برای متقاضیان خود پیشنهاد می دهیم.

ویزای توریستی انگلستان مخصوص افرادی میباشد که قصد بازدید از کشور انگلستان در مدت معلوم و کوتاهی را دارند. همانطور که میدانید کشور انگلستان از جاذبه های توریستی و گردشگری بسیاری برخوردار است به همین دلیل هر ساله هموطنان زیادی قصد بازدید از این کشور را دارند.

 برای سفر به کشور انگلستان نیز همانند سایر کشورها اروپایی میبایست درخواست ویزا کنند که برای انگلستان این فرایند بصورت آنلاین و از طریق https://visa4uk.fco.gov.uk   می باشد.

از هر گونه اقدامی مسافرین محترم میبایست با شرایط درخواست ویزای توریستی انگلستان آشنا باشند تا مدارک مورد نیاز سفارت انگلستان را فراهم کنند. موسسه حقوقی بین المللی رابین با داشتن تجربه و کادری مجرب به شما هموطنان عزیز پیشنهاد می کند قبل از هرگونه اقدامی تمامی شرایط خود را با مشاورین موسسه در میان بگذارید.

در نظر داشته باشید مراحل اخذ ویزای انگلستان با دیگر ویزاها  بسیار متفاوت است به همین دلیل قبل از هر اقدامی  بهتر است از مشاورین این موسسه کمک بگیرید

 

در مقاله زیر به برخی از موارد مهم ویزای توریسی اشاره شده است که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به آدرس لینک های که در زیر داده شده است رجوع نمایید

شخصی که می خواهد ویزای توریستی انگلستان را برای اولین بار درخواست دهد بهتر است که در ابتدا ویزای شش ماهه را درخواست دهد. این نوع ویزای انگلستان همانند سایر ویزاها چند بار ورود میباشد بدین گونه که شما میتوانید در طی مدتی که ویزای شما معتبر است چندین بار به کشور انگلستان ورود و خروج داشته باشید.

در حال حاضر ویزای توریستی انگلستان با نام Standard Visitor Visa شناخته میشود و شما می توانید برای این نوع ویزا اقدام کنید  برای مثال اگر قصد:

  • گردش و تفریح و یا دیدار اعضای خانواده و دوستان رادارید
  • انجام فعالیت های تجاری و شرکت در مسابقات ورزشی را دارید
  • و یا حتی موارد دیگری همچون انجام عمل و درمان پزشکی دارید
  • اگر شما قصد سفر به انگلستان برای انجام اموری از این قبیل این را دارید می توانید ویزای توریستی انگلستان را درخواست دهید.این امور عبارتند از:
  • شرکت در کنفرانس،جلسه و یا دوره های آموزشی
  • شرکت در فعالیت های ورزشی
  • اگر شما هنرمند یا نوازنده هستید و برای اجرای کارهای خود قصد سفر به انگلستان را دارید
  • انجام امور تحقیقای و علمی
  • اگر شما پزشک و یا دندانپزشک هستید و قصد گذراندن دوره کارورزی دارید
  • در این قسمت ما به مواردی اشاره می کنیم که با داشتن این نوع ویزا انجام آن مجاز یا غیر مجاز می باشد.

با داشتن ویزای توریستی انگلستان شما می توانید:

  • در فعالیت های تجاری شرکت کنید
  • به مدت 30 روز تحصیل کنید یا در کالج زبان درس بخوانید

شما نمی توانید:

  • کار کنید حتی به صورت رایگان
  • زندگی کردن در انگلستان به صورت طولانی مدت
  • استفاده از خدمات دولتی
  • ازدواج کردن
  • زمان درخواست ویزای توریستی انگلستان

اگر قصد سفر به کشور انگلیس را دارید شما می توانید 3 ماه قبل از تاریخ پرواز خود درخواست ویزا دهید. مدت پروسه بررسی مدارک و صدور ویزا به طور کلی 3 هفته کاری می باشد.

  • مدت اقامت در انگلستان با ویزای توریستی

به طور معمول افرادی که ویزای توریستی انگلستان را دارند می توانند به مدت 6 ماه در خاک انگلستان اقامت داشته باشند. اگر شخصی قصد دارید به صورت مکرر و برای مدت بیشتری در انگلستان اقامت داشته باشید می بایستی ویزای توریستی بلند مدت را درخواست دهید. افرادی که برای انجام درمان پزشکی و یا انجام پروژه تحقیقاتی قصد سفر به انگلستان را دارند می توانند به ترتیب 11 و 12 ماه در این کشور اقامت داشته باشند.

  • انواع ویزا توریستی انگلیس
  • ویزای 6 ماهه توریستی انگلستان-چند بار ورود
  • ویزای 2 ساله توریستی انگلستان-چند بار ورود
  • ویزای 5 ساله توریستی انگلستان-چند بار ورود
  • ویزای 10 ساله توریستی انگلستان-چند بار ورود
  • به طور کلی، مراحل دریافت ویزا انگلیس به صورت آنلاین را می‌توان به شکل زیر دنبال کرد:
  1. باز کردن اکانت کاربری با آدرس ایمیل فعال
  2. انتخاب نوع ویزای درخواستی
  3. تکمیل اطلاعات درخواستی در فرم (اطلاعات شخصی) : فرم تقاضای ویزا باید برای هر کدام از متقاضیان به صورت جداگانه تکمیل شود.
  4. امضای الکترونیک مسافر که به منزله تائید اطلاعات وارد شده است.
  5. گرفتن وقت ارائه مدارک
  6. ‌ پرداخت هزینه
  7. رجیستر کردن اطلاعات برای بازگشت پاسپورت متقاضی

حداقل مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزا انگلیس :

  • پاسپورت معتبر
  • تکمیل فرم آنلاین درخواست ویزا انگلستان و گرفتن وقت سفارت
  • 2 قطعه عکس رنگی با زمینه روشن
  • مدارک شغلی
  • پرینت گردش حساب
  • مدارک شناسایی مسافر و در صورت متاهل بودن تمامی افراد خانواده
  • در صورت تاهل سند ازدواج
  • رزرو بلیط رفت و برگشت
  • رزرو هتل در انگلستان
  • در صورت موجود سند ملکی